keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Nokian Brändi tuhottu

Nokian Brändi on tuhottu ja monilla markkinoilla Nokia ei enää ole brändi. En usko, että Nokiaa voidaan enää pitää brändinä Yhdysvaltain älypuhelinmarkkinoilla.
http://www.uusisuomi.fi/raha/115742-karu-nokia-luku-allistytti-%E2%80%93-%E2%80%9Dlaskekaa-uudestaan%E2%80%9D

Jos Nokia olisi brändi sen pitäisi kyetä myymään kännyköitä mutta koska se ei kykene se ei ole enää brändi.
http://communities-dominate.blogs.com/brands/2011/08/why-microsoft-cannot-afford-to-let-nokia-fall-into-hands-of-any-rival.html

http://www.mastione.com/shahrukh-khan-is-the-brand-ambassador-for-nokia-champions-league-t20/

http://strategicbrandmanagement.blogspot.com/2007/07/schwab-google-and-sony.html

http://bernsteincrisismanagement.blogspot.com/2011/09/train-right-people.html

Nokia on selkeästi kriisiyhtiö, koska sen brändikin on romahtanut ja silloin yritys on todella pahassa kunnossa.
http://tupakkamiehenosingot.blogspot.com/2011/09/sodan-paikka.html

http://chinahour.blogspot.com/2011/09/china-urges-us-not-to-find-excuses-for.html

Nokia on ajautunut kriisiin aikana, jona koko maailmantalous on kriisissä. Nokian kriisi ei kuitenkaan johdu suoranaisesti maailmantalouden kriisistä vaan siitä, että Nokiaa on jo pitkään johdettu hyvin huonosti ja huonoon johtamiseen ei ole puututtu vaan sen on annettu jatkua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti