perjantai 22. heinäkuuta 2011

Nokialla ei ole enää Brändiä

As sales of Nokia devices continue to stumble, the brand itself is becoming tarnished and losing consumer and investor confidence.
 http://www.businessweek.com/technology/as-bad-as-it-seems-now-nokias-future-looks-worse-07222011.html

Nokiaa ei voi enää pitää brändinä kovinkaan monella markkinalla. Nokia brändin arvo on romahtanut ja monella markkinalla sen arvo voi olla jopa negatiivinen.

So as feature-phone sales are in decline, one would hope that high-profit-margin smartphones can help make up the difference. That’s not happening, given that the company didn’t capitalize on the smartphone market the way Apple and Samsung did, for example. 
 http://www.businessweek.com/technology/as-bad-as-it-seems-now-nokias-future-looks-worse-07222011.html

http://www.bloomberg.com/news/2011-07-21/nokia-s-china-dominance-under-threat.html

http://technology.inquirer.net/2653/chinas-alibaba-to-launch-mobile-operating-system/

Kiinalaiset pyrkivät rankasti älypuhelinmarkkinoille ja etenkin halvoissa älypuhelimissa Kiinalaisilla on luonnolliset edellytykset pärjätä.
http://jtalous.blogspot.com/2011/07/android-aktivointeja-550-000-paivassa.html

http://www.piksu.net/artikkeli/sijoittajat-tuovat-kansantalouteemme-3mrd%E2%82%AC-nettotulot-ulkomailta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti