perjantai 12. elokuuta 2011

Elop-vaikutus (Elop Effect)

Ahonen sanoo Elop-vaikutuksen olevan paljon esi-isiään vahvempi. Hän kirjoittaa, että Stephen Elop on vain kuudessa kuukaudessa onnistunut romahduttamaan Nokian älypuhelinmarkkinaosuuden 15 prosenttiin 29 prosentista, vaikka maailmanlaajuisesti älypuhelinmarkkinat kasvoivat huimasti.
http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/uusi+ilmio+elopvaikutus/a667226

http://communities-dominate.blogs.com/brands/2011/08/coining-term-elop-effect-when-you-combine-osborne-effect-and-ratner-effect.html

(Stephen) Elop vaikutusta lisää vielä ns. Myyrä-efekti. Myyrä-efekti on vahvimmillaan Nokian pääkonttorissa Keilaniemessä. Myös Myyrä kuume leviää holtittomasti Suomessa ja se onkin vaarallinen tauti.

http://tomiluoma.com/fi/?p=763

http://alternative-arboretum.blogspot.com/2011/07/suomen-globalistikatyreiden.html


2 kommenttia:

  1. Eloppi on lyhyessä ajassa tehnyt Nokiasta looserin.

    VastaaPoista
  2. joo, Osbourne-ilmiö vaikuttaa pahasti Nokian toimintakykyyn tällä hetkellä...

    https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/Osborne_effect

    VastaaPoista